Wegen OKO/BIES en Evert-Jan Geertsema scheiden na 3 succesvolle seizoenen
In goed overleg komt er na dit seizoen een einde aan de samenwerking tussen OKO/BIES en de huidige hoofdtrainer Evert-Jan Geertsema. Zowel de vereniging als Evert-Jan kijken terug op een zeer succesvolle periode. Waar in het eerste seizoen hard werd…
